T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / KADIKÖY - İstanbul Atatürk Fen Lisesi

Eskişehir Gezisi

2019-2020 Eğitim ve Öğretim yılının açılışını okulumuzda gerçekleştiren Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, yeni okul binamızın açılışını da yaptı. Açılış sonrası okulumuz öğrencileri tarafından hazırlanan projeleri ilgiyle inceleyen Cumhurbaşkanımız,  öğrencilerimizi ve onların danışmanlarını ödüllendirmek için Eskişehir'de bulunan Odunpazarı Modern Müzesi'ne bir gezi organize edilmesini istedi.

19 Ekim Cumartesi günü 15 öğrenci, 4 öğretmen ve 1 idareci İstanbul'dan hızlı trenle Eskişehir'e hareket ettik. Otele yerleştikten sonra ilk olarak Sazova Park'a geçip burada bulunan Bilim Deney Merkezinde ''Ay'a Yolculuk'' filmini izledik. Ardından Bilim Deney Merkezini ve Arkeoloji Müzesini gezdik. Sazova Park'ta, Kırım Çibörekçisinde Cumhurbaşkanımızın ikramı olan çiböreği yedik.

2. gün Tasigo Otel'de kahvaltı sonrası Balmumu Müzesi'ne ardından Odunpazarı Modern Müze'ye gittik. Müzenin kurucusu olan aynı zamanda bizi otelinde misafir eden Sayın Erol Tabanca, bizlerle bir araya geldi. Okulumuzun ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ardından Odunpazarı'nda serbest bir gezinti yaptıktan sonra dönüş hazırlığı için otelimize döndük.

Öğrencilerimizin ve danışman öğretmenlerimizin, özellikle bilimsel anlamda moral ve motivasyonlarının artmasını sağlayan bu gezi için, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a ve bizi misafir eden Sayın Erol Tabanca' ya İAFL ailesi olarak sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.